Dags att höja kraven ett snäpp till

Marianne tyckte igår att jag skulle höja kraven ännu mer. Han går i samling, men jag ska kräva ännu mer samling och bakben. Hon tyckte att allt var bra "här", men jag ska kräva lite mer så att allt blir bra där också. Det är då vi kommer bli riktigt vassa (även om vi är rätt vassa nu också, akta så ni inte skär er!), och då kommer vi ha det som krävs för att prestera lika bra på nationell nivå som vi gör på regional nivå nu.
 
Jag tar ju allt så långsamt, inlärning osv, för att verkligen se att allt funkar innan jag går vidare. Det var riktigt kul att Marianne tyckte att vi är redo för den högre samlingen och klasserna, att vi var så pass bra att vi kunde det.
 
Jag sitter och kollar på filmen, för även om den är väldigt suddig så hör jag utmärkt vad hon säger, och så se jag ju lite grann vad vi gör också :)
Såhär ser filmen ut som bäst :(
 
 
/Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0