Resultat - FEI inledande- och mästerskap

 
 
Ja, vad ska man säga? Nationella debuten avklarad iallafall!
 
Jag är så jäkla trött, så jag drar det lite snabbt bara:
 
Framridning FEI Lagtävlan: Han kändes väldigt fin! Lugn och uppmärksam..
 
På banan: Det gick SKIT! Han kollade på allt runt omkring, sket i mig och var rädd för domaren när vi red förbi för 100:e gången. Innan var det inge läskigt alls! Denna kassa ritt där ingenting funkade ( och två felridningar, smartskalle) så var jag så förbannad. Kunde inte hålla tillbaka tårarna, så arg var jag. 55%, och det var inte värt en poäng till.
 
4 timmar till nästa start då! Han fick käka sin betfor, och sen gick vi på en promenad.
 
Framridning FEI Mästerskap: Här var jag väldigt sträng. Korrigerade minsta lilla olydnad, hans reaktioner skulle vara blixtsnabba och allt skulle flyta på.
 
På banan: Han var väldigt fin! Vi hade inga större missar, men det är en heeeel del att jobba med. Slutorna drar ner så himla mycket! Det är flera procent bara där, och så behövs mer styrka och bärighet, det skrev alla domare. Men vi fick fina lovord och bra tips!
 
59% i denna klassen. Det är jag väldigt nöjd med! Det kommer vi kunna göra mycket bättre, när vi får lite mer rutin.
 
Gammal bild på bebisZiro! Imorgon får ni film från andra klassen förresten! :D
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0