Träning imorgon

Ikväll ska jag träna, men inte för Susanne. Vi tre i gruppen ska träna varandra, men vi får se hur mycket träning vi får. Ett ordentligt pass ska det blir iallafall!
 
Imorgon är det träning för Marianne Essen iallafall. Som jag längtar! Trots att jag bara ridit för henne en gång förra året, så tyckte jag om henne hur mycket som helst. Hon checkade grunderna, och sen började vi med rörelser. Hon anpassar sig bra till olika hästar och nivåer, och förklarar väldigt enkelt. Hoppas på att få många "aha-upplevelser".
 
 
Här är en film från den gången jag tränade för henne. Här låg vi dock fortfarande på lägre LA-nivå, ingen samling  eller mer avancerade rörelser eller så :)
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0