Världens bästa Ziro!

Idag var han helt underbar, min lilla kille! Mamma och jag skulle rida ut, men mamma ville rida i ridhuset lite grann innan. Ziro och jag gjorde såklart också det, och han var så himla fin! Vi lekte lite med galoppombyten, vilket han gör superenkelt. Galoppökningarna var magiska idag! Så luftiga och fina.
 
Så red vi ut då. Mamma skrittade med oss en bit, sedan vände hon. Då var det bara jag och Ziro, och pappa med kameran då! Ziro var helt hyper, skuttade över hela vägen, drog ner huvudet och studsade, så himla glad! Man blir alldeles full av energi av att rida honom, världens finaste Lilleman!
 
Det kommer bilder sen, ska bara redigera dem litegrann (dvs beskära).
 
Ziro efter dagens ridpass idag, snygg pose. Det var så varmt att han fick gå utan täcke en liten stund, och sen tog jag på ett tunnare än det han haft nu.
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0